المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : النقاش الجاد بين الشباب و الدردشة



  1. متى تحاول الجلوس وحدك!ولماذا؟
  2. طموحات الشباب بين الماضي و الحاضر
  3. فهل يأكل الذئب ذئبا
  4. مسلسل يوسف الصديق !!!!!
  5. أيهما أرحم .. جنة الغربه أم جحيم الوطن ؟!
  6. ممكن تسمح لاختك او لزوجتك؟؟؟
  7. قالى انا خارج من حياتك ... قلتله استنى هوقفلك تاكسى ....
  8. زفة الجنااااااازه
  9. القسمة.. والنصيب
  10. عفوا... لا احترم فتاه تضع صورها علي الفيس بوك
  11. هل الدموع علامة ضعف أم أنها تعبر عن إحساس عميق في داخل هذا الشخص؟؟‎
  12. لو مش عجبك اعترض
  13. اخفت الحقيقه عن زوجها وقالت ماسترنى الا الله
  14. إذا كنت مدمنا للإنترنت وتعانى من هذا الادمان تعالى الى هنا
  15. إحنا فـ بلدنا عبيد .. وهما فـ بلدنا ملوك
  16. سؤال لكل ولد بس يهمنى رايكم يا بنات
  17. أي بنت تختار من الـ 3 بنات التالية؟
  18. ليه مش بنعرف قيمه الحاجه الا لما تضيع مننا؟؟
  19. ممكن تعمل كدا مع مراتك وانتى ايه رأيك ؟؟؟؟؟؟؟؟
  20. هل الغاية تبرر الوسيلة ؟
  21. احساسك ايه لما تفتقد اكتر شخص فهمك فى حياتك ؟؟
  22. لوصآدفك إنسآن أعمى وطلب منك أن تصف هذه آلدنيا ! مآذآ ستقول له ؟!
  23. مشكله نعاني منهاوهي... كلام الناس،،
  24. ماذا لو تحقق المستحيل؟؟
  25. هى بقت كده يعنى؟!
  26. ليش اللي قلبه طيب دايم خسراان
  27. عادى مجرد كلمة؟ ولا حقيقة
  28. غلق المحلات من الساعة الثامنة مساءً
  29. مقوله:يارب اموت وارتاح
  30. ماذا تفعل إذا كان الصمت طبعك عند الحزن والغضب .. ؟؟
  31. عبارتين متضادتين
  32. للكبار فقط +18 ....
  33. احتراف جرح المشاعر
  34. لماذا تصمت الفتاة عند التحرش بها !!!
  35. هل تستطيع نسيان ماضيك ؟
  36. كلوا لازم يجاوب علي السؤال دا
  37. عمل المرأة... موضوع للنقاش
  38. حلمك إيه وهل قدرت تحققه؟
  39. لماذا نقف عند كلام الناس ؟؟؟؟؟؟؟؟
  40. حاجه تقرف
  41. البلطجه فى شوارع المنحوسه عفوا المحروسه
  42. ايهما اصعب
  43. بكل عقل وهدوء
  44. إحنا مش آسفين يا صلاح
  45. : الحجاب والعمل:
  46. هل وجدت من يفهمك
  47. الخلاف في البط لا يفسد للوز صنيه
  48. لعبة الصراحه
  49. صندوق اقتراحات عشان خاطر مصر بلدنا
  50. انــدم لية وعلى اية (حوار يرجى النقاش)
  51. عايزه اثبت ذاتى
  52. وحشتيني يابيبي
  53. نعم للتعديلات الدستوريه
  54. تغير اسم محطه مترو حسني مبارك إلي اسم الشهداء
  55. مطلوب سكرتيره حسنة المظهر
  56. هل طبعك الصمت عند الالم؟
  57. برنامجك الانتخابي ايه ؟
  58. ثورتين فى الراس توجع
  59. ما معنى الصداقة ؟؟
  60. الحوار المثالي بين الشبــاااب و البنــااات
  61. عندما تلبس المرأة حذاء الرجل!!!
  62. هل يصنع النت إنسانا مثقفا وواعيا ؟؟؟؟
  63. ماهى رده فعلك عندما يقابلك شخصا دمر جزء م حياتك؟
  64. الفرق بين المسجد الاقصى ..و.. مسجد قبة الصخرة
  65. الفيسبوك أكبر (( حفلة تنكرية )) يعيشها الإنسان
  66. هيكل سليمان المزعوم .... نظرة ومعرفة
  67. لست ملزماً بمحبة أحد ولكن مجبراً على إحترامه‎ !
  68. متـى أناقــش .. ومتـى لا أناقـش ..(مهم جدا!!)
  69. من يلعب على الحبلين يخسر الاقربين ...
  70. الإعلام بين الواقع والمأمول
  71. اصدقاء خلف الشاشه
  72. ايهما تختار العتاب ثم الرحيل ام الرحيل بصمت دون العتاب
  73. لازم فرح
  74. هل تصلح ان تكون قدوة ؟
  75. شـايف نفسـك إيه فِ إلمـراااياا ؟
  76. المنتدي بقي بجد حاجه تــ .....!!!
  77. الرأي و الرأي الاخر:علياء ماجدة المهدي بين الحقيقة و السراب
  78. & على رأى المثل .. مع هيومتى &
  79. أتصل بينا نصلك لحد البيت
  80. كيف تتعامل مع من أقل منك أخلاقا ؟
  81. كم مرة تستطيع ان تسامح نفس الشخص؟
  82. ما هو شعورك عندما يساء الظن فيك ؟
  83. اكاد اشك فى نفسى وانت منى
  84. & دبـــرنى يا وزيـــــر &
  85. ** العـفو عـند المقـدره **
  86. عنوسة الرجال
  87. امسك بورسعيدى !!!
  88. $ واحـــدة تـانيـــة $
  89. $ إلا كرامتى $
  90. .:: أبــواب وشــبابيك ::.
  91. أديـنا بندردش !!
  92. كاريكاتير 2012 : هل هذا فعلا حال العرب ؟
  93. صورة معبرة عن المؤامرة فى محاكمة التمويل الاجنبي
  94. امسك .. انفلات أخلاقي !؟
  95. هل الشخص الطيب .... غبي وضعيف الشخصية ...؟
  96. اللهم انى صائمة !
  97. ممكن تحب شخص مشوفتوش خالص ؟؟؟؟
  98. من فضلك خليك فى حالك !
  99. التطنيش فن راقي لايتقنه الا محترفو السعاده !
  100. ما رأيك فى تدخين الفتاة ؟!
  101. من انا
  102. سلملى على النهضه
  103. مساعدة الاخوان للانتخبات الامريكيه
  104. ماذا يقول خبير البورصه المصريه
  105. ماذا قال الاستاذ وحيد حامد
  106. نص استقالة منال الطيبى
  107. لو كانت حياتك قصة فمذا ستضع عنوانها
  108. مكالمات مجانية : احصل على 180 دقيقة مكالمات مجانية
  109. تعلم اللّغة الفرنسيّة عبر شبكة الانترنت مجاناً!
  110. تعلم اللغة الإنجليزية مجانا Learn English Language